Shopping och impulsfester :-)

Helgen tillbringades först i Malmö.
En massa shopping, lite julklappar och en mysfika med Jessica W :-)
Jag är nog den typen som gillar att shoppa själv, kan ge mig själv mer tid att kolla runt än när man går med vänner. Men en shoppingdag med kompisar är inte heller helt fel :-P

Åkte vidare mot Lund och blev upphämtad av min moder & co.
Hälsa på alla hemma hos Roxy och goda chilenska piroger till kvällsmat.
Under middagen blev jag erbjuden av Michelle, som är ett år yngre än mig, att följa med på hennes bästa väns 18årsfest. Jag tänkte igenom erbjudandet och eftersom jag faktiskt samma dag hade köpt nya skor, klänning och skärp så klart man skulle hänga med :-D

Det blev en rolig kväll med gott sällskap, fast måste säga att jag kände mig gammal(!!!).
Tequila och en nice dj gjorde sin del :-9
Fick följe hem runt halv fyra på morgonen och tack och lov för det! Hem till mamma och Axel hade jag aldrig hittat.

Idag har det varit segt men mysigt. Ett snurrande huvud och en illamående mage är inte det ultimata men som man bäddar...
Träffade en söt Hanna på tåget mot Skurup och vi fick ta igen lite snack♥

Kvällsmat hos Rolf och Agge med hela Skurup familjen, förutom de gamla morföräldrarna, also massa love på det!

Gårdagens outfit:

Denna fast i en snygg grå(fast jag har den även i denna svarta och en snygg lila)! Mina nya skor och ett fint silvrigt/bronsigt skärp och ett par svarta tights:-)
Kläderna som räddade min kväll! Hade de inte inhandlats hade jag fått stanna hemma och se på en fotbollsmatch som vi ändå förlorade oO

Yes, bra helg!
Nu en vecka med jobb :-)

Ha det gott!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Miich

Tack för att du följde med! det var verkligen mycket roligare då! och det kändes skit skönt och gött att kuna snacka ut me dig me! så nu varje gång våra familjer ska träffas kan vi smyga ut med en flaska tequila vartsom ;D

2009-10-20 @ 22:00:04
URL: http://aguilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0