Ojdå!

Det verkar visst som att jag förmodligen ska flytta igen:-P
Har fått tag i en tvåa här i Skurup, dubbelt så stor som min söta lilla etta!
Ska dit och kika på den nästa vecka och känna hur det känns. Visar det sig att allt är ok blir det snart dags för flytt !
Vi får se.

Igår var jag på Ullared med kusinSnuffen och det var härligt! En rolig dag och mysigt med lite utflykt.
Kanske ska börja göra detta till en tradition? ;-P
Trötta blev vi iaf! Och nöjda med våra inköp.


Köpte filmen "Dinosaurier" igår.
Gillar! ♥

Nu lite mys i soffan och snart Grey's!

/ S a r a h

Quod in vita facimus, in aeternum resonat / Ut vivimus, sic in aeternum resonamus

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vill också flytta! :D Du kan inte flytta runt en massa, jag hittar ju inte i Skurup.. ;)

2009-10-22 @ 08:48:40
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0