Inte roligt längre

Jag har kommit fram till att jag är väldigt trött, väldigt ofta och det är bara för att jag drömmer så vansinnigt mycket om nätterna att jag vaknar och inte kan sova sådär riktigt djupt och skönt.

Har alltid tyckt det varit roligt att jag kan drömma så mycket och när jag sen vaknar komma ihåg stora delar av vad jag drömt, för vad jag förstått är det inte så många som gör det egentligen.
Men nu är det inte skoj längre! Mina drömmar är så sjuka och stressande, jag far och flänger runt på olika ställen, olika drömmar hela tiden. Precis som att man zappar runt en massa på tvn.

Att jag börjat jobba gör mig inte mycket piggare iheller, trött är man när man kommit hem.
Det är iofs väldigt skönt men får jag sen inte den sömnen jag önskar ha blir det bara jobbigt oO

Usch nej, kanske finns något piller på apoteket mot massdrömmare? :-P

Tisdag nästa vecka har jag och Snuff planerat in en roadtrip med destination Ullared! Rrrroligt säger jag bara ^^ Ska bli skoj att komma iväg på en liten utflykt och samtidigt få shoppa! Woho

Nu måste jag slänga på mig lite kläder :-D

Hajdå! Ha en bra tisdag

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vill du ha en liten idé angående dina stressiga drömmar? Jag drömmer, precis som du, ibland väldigt jobbiga drömmar och just i de perioder har jag oftast mycket i huvudet. Jag har inte lugn i mig själv. Kanske är detta ditt sätt att reagera på det nya jobbet och nya intrycken. Bara en gissning :) Lycka till

2009-10-13 @ 17:45:43
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0