New Moon!

Sorgligt men sant, jag har världens fjortisförälskelse i Jacob Black:-D men han är ju så himla söt!

Ska visa en scen från filmen som fick det att gå ett sus genom hela salongen.
Spoilervarning för er som inte sett den då alltså ;-D 1:32 ca, det är då det händer! Watch and drool.


Yessh! Tack Malin för att du ville se den med mig :-D
Och ärligt talat... Edward Cullen är tråkig och ser ut som att han ska gråta! Och Bella är pmsbarn, så det så!
Ahhh, jag vill se den igen!

Nu måste jag snart skutta iväg till jobb.
Får avsluta inlägget med en bild.
Åh Jacob Black, varför kan din karaktär inte finnas på riktigt? Fast du bara är 16 år i filmen (!!!pedofilvarning!) och 17 år på riktigt.

/ S a r a h


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår precis hur du känner... WHY?!

2009-11-22 @ 10:35:21
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0