Inflyttningsfest!

Jaha! Nu ska det visst bli inflyttningsfest hos mig den 28e :-P
Kan säkerligen bli skoj!

Har redan börjat bjuda in en massa folk så nu har jag ingen koll på vem längre.
Men av erfarenhet brukar det ju bli så att hälften av de inbjudna av någon anledning inte dyker upp ;-D

Anyways! Helgen har varit sådär.
Jobb lördag och söndag, inget konstigt där men fick sådär underligt ont på det där dumma stället i magen igen! Snacka om att förstöra för en. Så jag har känt mig lite off.
Plus att jag råkade tappa hela växelkassan i golvet idag! Det var inte jättefräckt att plocka upp massa mynt ska jag säga.

Khmm! Annars så trivs jag i min lägenhet. Börjar komma i ordning :-) Lite sånt småfix att ordna med bara!

Den 21e ska jag och Malen gå och se New Moon! :-D sådär fett med nice!!! Längtat så på att den filmen ska komma.
New Moon är andra boken i Twilight-serien och även min favorit. Jacob Black ftw!♥

Det var en lille update det.

Over and out

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är bjuden och jag kommer!

2009-11-09 @ 10:31:08
URL: http://todeloo.blogspot.com
Postat av: Malin

New Moon kommer bli bra, det är också min favoritbok. Yummy Jacob, grrrr! :D

2009-11-09 @ 11:48:45
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0