God morgon!

Tänkte slänga in ett litet inlägg nu innan jobb.

Har dock inte så värst mycket att berätta mer än att det ska bli jättekul att få se New Moon med Malen!
Sitta på Royal och dregla över Jacob Black <3

Nästan synd att man ska jobba idag, sånt riktigt skönt skogsväder.

Alltså! Jag har typ nästan inga pengar och på något vis är det skönt. Hade jag haft pengar vet jag att jag hade spenderat alldeles för mycket mer än vad som egentligen är bra.
Utan pengar får man mer disciplin på det helt enkelt :-) Dock är känslan skön när man vet att man kan köpa den klänningen och den kameran osv. utan att det ska svida alldeles för mycket i plånboken.

Ett päron på det här och på med jobboutfiten så är jag fit for fight! (eller sitta och läsa min bok ungefär 3 timmar)

Haj!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0