Att jobba

Där finns massa härligt med att ha ett jobb.
Inte minst lönen!
Att träffa nytt folk, ha någonting att göra om dagarna och känna att man är bra på det, att få vara till nytta.

Men en av det mest positiva av detta är att man verkligen uppskattar när man är ledig.

Idag har jag jobbat elva dagar i streck och min lediga dag innan dess varade i en dag.
Jag är trött helt enkelt!
Men nu ska jag få avnjuta tre dagars ledighet och jag känner mig så uppfriskad bara med tanken på det!

Jag har för bara en 30 min sedan vaknat efter en 1½timmes tupplur och säkerligen är nattens sömn helt rubbad.
Men vad gör det? Jag behöver inte passa någon tid att vakna till imorgon!

Nu ska jag äta lite härlig kvällsmat. Spagetti med köttfärssås - en maträtt som alltid funkar!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

åh jag har också ätit köttfärssås ikväll :D fast jag hade skruvar till istället för spagetti :P

2009-11-16 @ 21:33:26
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0