Allt!

Ser på skattkammarplaneten och vill baka lussekatter och vill dricka ett glas vin och ska jobba i princip hela nyårsafton och ska sen öppna upp dagen efter men liksom, jag är nöjd ändå. Jag tycker om dom som får mig att må bra och imorgon ska jag äta sushi med Snuffen fast i värsta fall blir det Donkan.

o m g, jag känner mig så himla speedad och att det jag har är inte tillräckligt. Jag känner mig rastlös och att jag saknar något i mitt liv. Det är tomt men ändå är jag nöjd. Varför vill man alltid ha det bättre än vad man har det? Nu vill jag verkligen ha vin! snacka om freak. Elefanttekannan på Indiska är ändå söt. Jag älskar Yiruma - River flows in you.

Jag känner mig gråtfärdig men ändå flödar energin i mig. Jag känner mig så missnöjd men jag trivs.
Är det ensamhet? Eller bara allmän måndagsförvirring.
Jag vill flyga långt långt bort härifrån och aldrig komma tillbaka! Men jag hade saknat massor.
Breakfast at Tiffany's och klockan är 21:22. Jag vill ut och dansa NU! Jag vill ta på någon och känna att det är varmt. Musiken flödar och jag vet inte vart jag vore utan den.
Imorgon är jag ledig och jag ska sätta upp gardiner.

I helgen blir det fest och det ska bli ball. Du får lov att komma om du vill.

Detta har egentligen ingen mening men samtidigt betyder det allt!


Gosh! Jag älskar mitt liv men ändå står jag inte ut med det!
Kluven är ordet

Slits mellan att må bra och dåligt. Att vara pigg och trött.
Jag ska ut och gå nu, jag gillar regnet. Det får mig att känna mig levande.


/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

<3



Är det något speciellt du vill ha i inflyttningspresent? :)

2009-11-23 @ 22:15:35
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0