Unna en något

Det är viktigt att man kan få unna sina vänner och familjemedlemmar något gott :) hur avis man än känner sig! Dock finns det tyvärr de som har haft svårt för detta.

Imorgon åker Jessica M till Italien och fastän jag känner mig rätt så avundsjuk så klart att man unnar henne detta :-D Hon har jobbat en massa, tjänat ihop sina egna pengar till detta och ska njuta av en härlig kulturell resa ihop med sin farmor! Alla behöver sin paus från vardagen.

I slutet av juni blir det ännu en resa för hennes del, mot Kreta! Ihop med Lotta, som verkligen också behöver komma bort från vardagen lite och rara Linda som så klart också kommer njuta av detta ^^

Kul att veta att jag blev erbjuden att följa med, att dom tycker om mig så pass att jag hade kunnat få vara med :-D haha (det lät lite fel) men inte alla personer är gjorda för att resa med vänner, det liksom krockar med dom andra.
En resa som skulle ha varit bra blev kanske sämre p.g.a. resesällskapet! Och det är inte vidare trevligt.

Skulle jag få välja vart jag helt skulle vilja åka nu hade det blivit (inom Europa) Island eller Skottland.
Det är två länder som alltid har verkat intressanta och någon gång ska jag banne mig ha besökt dom!

Om vi tar hela världen då? Lätt att jag hade åkt till Yosemite Nationalpark i USA!
Detta är lätt en av topp 10 vackraste platserna jag har upplevt! Och vilken frisk luft! Mycket härligt.
En vecka där med camping och långa promenader hade jag inte varit svår på.
Sen en sväng in om till Grand Canyon för att uppleva den där soluppgången igen (som även hamnar på topp 10!), yes please :)
              

Får avsluta det här för nuu ska jag försöka få undan lite av disken :-)

Peace out!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Nisse

Ouch, ja dom platserna såg ju inte dumma ut direkt, fan va skoj o åka iväg o se nåt sånt :O some day!

2009-05-29 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0