Tjejer alltså!

på Fb (ofc)

Sofie Magnusson är grymt sugen på en kall öl. Eller två.



Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:22 den den 28 maj
Eller tre... kanske fyra? Lite bra musik och härligt sällskap
Sofie Magnusson
Sofie kl. 22:25 den den 28 maj
Jaaa! Öl är bra för håret har jag hört, så det är bäst att dricka många ;)
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:25 den den 28 maj
Det kan vi nog ordna :-D dock inte för mig imorgon! Jag sitter där jag sitter :-(
Sara Andersen
Sara kl. 22:26 den den 28 maj
Men brudar, det är därför vi har en date imorgon :D
Sofie Magnusson
Sofie  kl. 22:26 den den 28 maj
Du kan rida på min rygg om du vill?
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:26 den den 28 maj
Åh visst :-D hämtar du mig vid 22?
Sofie Magnusson
Sofie  kl. 22:27 den den 28 maj
Jaa! Kingsan?
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:27 den den 28 maj
Lätt ;)
Sofie Magnusson
Sofie kl. 22:28 den den 28 maj
Sarah - klart! Allt för dig baby ;)
Sofie Magnusson
Sofie  kl. 22:29 den den 28 maj
Sara - när är du barnfri i morgon?
Sara Andersen
Sara  kl. 22:29 den den 28 maj
Jaaaa! Lätt kingsan! Kan mötas upp hos Simon o promenera dit?! OK?
Linda Holm
Linda  kl. 22:31 den den 28 maj
ett glas rött kanske duger? Sitter just nu o sörplar...Vin e bra för hjärtat har jag hört ;)
Sara Andersen
Sara kl. 22:32 den den 28 maj
Lämnar kidsen vid halv 3. Du då? Vill du hitta på ngt tidigt?
Sofie Magnusson
Sofie  kl. 22:33 den den 28 maj
Sara- It´s a date!
Linda - aaah, det har du rätt i! Då får det bli ett rött i väntan på ett par kalla i morgon. Man vill ju ta hand om sin kropp!
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:33 den den 28 maj
Första drinken vid halv fyra? lätt jag är på!
Sofie Magnusson
Sofie kl. 22:34 den den 28 maj
Haha :) Jag jobbar till 5 så jag får hoppa ;) Sarah - har du inte en kontorsstol med hjul? Jag kan ju köra dig i den?
Sara Andersen
Sara kl. 22:34 den den 28 maj
WooooW, halv 4! Vilket härligt mongo jag hade varit lagom till utgång :D hahahaha
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:36 den den 28 maj
Lite sörplande under arbetstid har aldrig skadat ;) Jo jag har ju faktiskt det! Kan binda fast mig i en datorstol, åka nerför kullen och styra med kryckorna!
Sofie Magnusson
Sofie  kl. 22:36 den den 28 maj
Sara - eller hur! Däcka klockan 7 ;) Näe, kanske blir 9-tiden mer lagom? Att gå ut alltså, inte däcka.
Sofie Magnusson
Sofie kl. 22:37 den den 28 maj
Sarah - Smart där! Ibland gäller det att tänka till lite.
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:37 den den 28 maj
Hade nog varit nyttigast om man däckat redan klockan 7...
Sara Andersen
Sara  kl. 22:38 den den 28 maj
Vi löser på det Sarah, du ska inte behöva sitta isolerad. Simon hojtar här i bakgrunden att hans polare kan komma redan på morgonen o ta en shot med dig. Sen kan de bära dig ner på stan. Det e luuuugnt :D
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:39 den den 28 maj
Haha suveränt girls! Vi har det fixat alltså ;) Vad lycklig jag blev :-D får ta på mig den snygga strumpan imorgon då!
Sara Andersen
Sara  kl. 22:40 den den 28 maj
Aiii´t, men vi väntar in Sofie, sen hookar vi upp på något vänster. Kommer bli sååå bra. Godnatt med er nu töser ;)
Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 22:41 den den 28 maj
Godnatt Ladies! söta drömmar om fina karlar och choklad :)
Sofie Magnusson
Sofie kl. 22:41 den den 28 maj
Sarorna: Härligt! Allt löst :) Var redo i morgon bitti då, Sara.

Linda - om du är barnledig i morgon så hade det varit skoj om du joinat oss!


Fast ändå att det blir att jag stannar hemma ;) Är för svårt att ta mig till och från olika platser! TyvärrTyvärr! Två vita helger i rad? herregyd... But I can make it! I know I can!

Fräckt om de små bilderna på oss också dyker upp :-D

godnatt! Se nu till att få er skönhetssömn, ska jag iaf. Det behövs :-D

/ S a r a h, totally speedad - hade jag kunnat hade jag hoppat runt!

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Haha, Men Rarah.... Drick nu ett par öl så gör det inte längre ont i foten, sen promenerar vi ned till stan. Smart!

2009-05-29 @ 17:47:09
URL: http://todeloo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0