Tänja på gränserna

Alla dom som känner mig vet att jag har svårt för färgen rosa. Visst den kan vara fin på vissa plagg och så men det är ändå inget som riktigt passar mig!
Idag har jag dock ändå tänjt på mina egna gränser och köpt ett par shorts som faktiskt har en hel del rosa i sig, men dom bara var så himla fula att jag inte kunde låta bli att tycka om dom :-D


Har man någon mörk överdel så blir det helt okej faktiskt! Och i varmare tider är det alltid bra med ett par svalare byxor.

Så se där, människor ändrar sitt sätt och sina tankar hela tiden. Både till det positiva och det negativa.

För övrigt så känner jag mig väldigt vilsen på dagarna. Idag beter sig alla som att det är fredag (vilket det i princip är) och ska fira 25 dagar till studenten, dock bara 23 dagar kvar!

Sen är det 26 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och flyttar tillbaka till Skurup. Tror inte att jag har berättat så mycket av detta här men jag har iaf fått tag i ett fast boende, en liten etta i Skurup, och tackar självklart inte nej om man väl får tag på en fin lägenhet när man är arbetslös. Kommer sakna att bo i Ystad ihop med Ämmi men inget som säger att man kan hitta en annan lägenhet här! Finns många möjligheter :-)

Nej, nu ska jag bege mig mot Willys för att inhandla lite kvällsmat!

Ha det gott

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Jessie

Grattis till ditt omtänk ang. Rosa! :D Jag har själv börjat älska färgen röd som länge har varit ratad av mig ;)

2009-05-21 @ 10:04:27
URL: http://D3arjessie.blogspot.com
Postat av: christoffer

when in europe don't miss skurup =)

2009-05-21 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0