Sommarjobb?

Kan hända att jag har fått sommarjobb på hotell Continental :-) ska dit på måndag och snacka! Hoppas att jag hunnit dumpa kryckorna tills dess, ser kanske lite dåligt ut annars? :-P

Och såhär ser den ut nu, mycket bättre! Svullnaden har gått ner och är inte så farligt färgglad längre :-) Tjohej! Kan dock fortfarande inte ha någon sko på :-D



Har haft Jenny, Jessica W, Sabina och Annika på besök idag :-D Och Annika stannade lite längre! stack hem för bara en stund sen :) Vi båda är helt slut idag! Bara låg halvdöda och stirrade på tvn.

En annan glad nyhet är att min kära bror kommer hem till sommar! Stannar ett par veckor - en månad ca :-) Mamma och mormor och morfar ska försöka skrapa ihop till en biljett till honom så det ska bli bra! Vill umgås megamycket med honom så att jag hinner tröttna innan han ska dra tillbaka till USAet :-D


                                               ♥

Nä, det får avsluta detta inlägget

So long

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0