Soffan!

Yessh, nu sitter vi i vår soffa och bara slöar framför tvn :-) Ämmi, Annika och jag!
Ikväll var jag på bio med Annika och Rohlin, såg på Fast and Furious som faktiskt var bättre än dom andra! Tur är väl det :-O

Igår var jag i Malmö för att hitta strumpor :-D blev en ny t-shirt och trosor också! inte vidare intressant men herregyd, vet inte vad annars jag ska skriva just nu?
Var ju tänkt att jag skulle in till Lund och se när LillMike hade sin spelning klockan 16 men helt plötsligt var det klockan 14 så jag och min mor missade allting! Handlade all mat till lördagens kalas istället :-)
Lite mat hos mamma m.m och sen back to Skurup och mormor&morfar.

Skönt att få vara hemma i Ystad igen!
Imorgon är det lokalerna och kanske hitta på något med dom andra + ladda batterierna inför lördagen!

För vet ni vad?
2 dagar tills jag blir 20 :-) Fast vidare märkvärdigt känns det nog inte :-P Men fest ska det bli! BOOYAH

Okej, ärligt talat babblar jag på nu för jag är trött och känner mig omotiverad till det mesta!
Och Ämmi vill äta hela tiden och hon rör vid mig! jättecreepy :-S

uh, nu tappade jag tråden helt för ja, hon pillar på mig hela tiden!!!

Förlåt

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0