Om man sagt något

Så får man väl ändå försöka stå för det? :-)

Alla kan inte gilla alla men går en viss person, vi kan kalla den för M, och säger till en gemensam vän, D, att han inte tycker om mig och jag sedan säger till M att om han har något att säga så får han faktiskt berätta det för mig själv :-P och M sen inte svarar och raderar det inlägget så tycker jag faktiskt att det är en megafegis.

Jag bryr mig inte om M inte gillar mig men har han gått och sagt det till andra så kan han väl lika gärna berätta det för mig när jag frågar och orsaken till varför det är så?

Iofs vet jag inte om det verkligen är sant, att M ska ha sagt detta och att personen D ljög för mig när han sa det?
Ah, hur svårt är det bara att säga hur läget är!

Äh, karlar är såna mesar :-P

Mikil sa att jag inte ska bry mig, särskilt med tanke på att jag och M pratar och umgås inte ens.

Idag är det en typisk söndag, bara segar! Ämmi kommer förbi en stund sen och hämtar lite kläder :-)
Nääe, ska ta och läsa lite :-)
Bye!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Fy så lamt! Såna ska man inte ödsla energi på, du är bättre än så! Ska man ha åsikter så får man minsann stå för dem också.

2009-06-01 @ 22:31:11
URL: http://blogg.todeloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0