Nostalgitripp

Eller vad säger ni?



Oh ljuva 90-tal med alla pojkband, Aqua och Spice Girls(själv var jag Melanie C!). Och för att inte tala om platåskorna och magtröjorna.
Snacka om modemiss hela 90talet!

Nu har jag dock inte tid att vara nostalgisk längre för snart börjar Diarios de motocicleta (Dagbok från en motorcykel)
Det känns som att det är en film man bör se, bra betyg fick den iaf och man kan nog få sig en tankeställare!

"Film baserad på Ernesto Guevara de la Sernas dagböcker från 1950-talet, från tiden innan han blev revolutionären Che Guevara. Filmen följer Guevara de la Serna när han och vännen Alberto Granado färdas genom Sydamerika på motorcykel och upptäcker orättvisor."

/ S a r a h

Ska förresten bara påpeka att jag dansade macarena i köket innan och Katten följde mina rörelser med en konstig blick. Om man ändå kunde läsa djurens tankar! Frågan är om man villl veta vad de egentligen tycker och tänker om oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0