Inte bara en gång

Som tårarna föll till dagens Grey's Anatomy avsnitt!
Det är nästan inte ett enda avsnitt som har fått en till att fälla en tår och då kan man väl nästan säga att det är en väldigt bra serie? En sån som får en att känna glädje och sorg ihop med de olika karaktärerna.

Usch ja!

Och min kära mamma var på besök idag :-) Saknar henne ibland faktiskt. Hon är rätt så bra.
Och jag måste skaffa ett matbord m. stolar + bokhylla och soffbord (Det kanske Snuffen vill hjälpa till med?)
Loppisshopping ftw!

Nu blir det lite mer Champions League iaf! Go Barca?

Sov gott!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Sofie

I´m all yours baby! Oh, du ska se det sista avsnittet. Jag tjöt som en idiot, tur att jag var ensam hemma.

2009-05-28 @ 11:22:26
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0