Inspiration!

Jag tänker så att det knakar när det gäller hur jag vill ha det i nästa lägenhet.
Det får inte vara för mycket, hyresvärden har dålig erfarenhet av hyresgäster som vill flippa ut gällande färger på väggarna.

Men hur vill jag ha det? Vill jag ha en fondtapet? Kanske något fräckt med ett par olika milda färger ? Gah! jag blir knasig, det är ändå bara 15 dagar tills det är dags och bra om jag har någon som alls aning om hur det ska vara då.

Jag är verkligen inte kreativ när det gäller sånt här och ingen inspiration (konstigt ord eg) har jag.
Får fortsätta googla vidare efter idéer.
Har någon en bra plan så tipsa gärna som kommentar! Jag uppskattar alla idéer :-)

Nä, nu måste jag sova

Så ännu en gång, sweet dreams

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag gillade de tapeterna vi hittade på en storstad! :D Hade varit sjukt snyggt att ha på en vägg :D

2009-05-31 @ 23:50:11
URL: http://theshitofannika.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja alltså, den är väldigt tuff :-D frågan är om den är för mycket för att hyresvärden ska gilla den och om den inte blir för "kall" oO

2009-06-01 @ 07:48:10
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Patricia

kan du inte sätta upp en fondvägg med någon varm "bild" eller motiv på och ha resten i en mild kanske krämig färg, om du vill att rummet ska se större ut så ta ljusa färger där de finns lite ljus och ta en lite mörkare (då kan den även ha motiv) på tex väggen som har mycket ljus riktad på sig. :P kanske?

2009-06-01 @ 11:43:34
Postat av: Fiffi

Kolla www.tapetshopen.se och klicka in på Decor Maison, Eco och Borås tapeter. Jättefina tapet till ett hyfsat bra pris (en rulle bör inte kosta mer än 350 pix, tycker iaf jag)

2009-06-01 @ 14:05:32
URL: http://blogg.todeloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0