Halo<3

Något som har varit ett bra tidsfördriv för mig dessa handikappade dagar har varit Halo!
Att slå ihjäl några timmar ihop med Master Chief och Cortana är aldrig fel :-)
Har avverkat första spelat (igen) och är nu igång på andra :-D *nörd*



Har även fått kryckor idag! Fru sjukgymnast ville att jag skulle försöka stödja mer på foten och det med hjälp av kryckor så ja, känns ännu mer dumt att vara ute bland folk nu :-D great! Men jag är inte helt hundra på vad det är för fel, fick inget direkt svar.

Sitter och segar i soffan ihop med Ämmileinen<3 Vi bara allmänt sitter här och zappar igenom alla kanalerna.
Imorgon kommer min älskade moder på besök och sen vet jag inte alls vad som händer! Får se vad som dyker upp :-D

Nää, ni får ha det så bra

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Nisse

hihi klarat halo 2 nu med? ^^ hoppas du e bättre i foten nu :) kram

2009-05-27 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0