Guten Tag!

Tänkte att jag kanske bör uppdatera nu, fast jag känner mig inte alls sugen på att skriva så nu mina kära läsare har jag en plan... jag kopierar texten från Annikas blogg om hur helgen var och bara ändrar den lite! Fint? Yes :-D Haha, hoppas det är okej med dig Annika?

Det blev systemet för första gången för mig och det funkade!, ÖB och tanka innan vi körde vidare till Skurup för att hämta ett par saker hos min mormor och morfar. Det bar sen vidare mot Lund och till min mamma.
Vi började direkt med att plocka fram bord och stolar och fixa.
Gästerna kom och jag fick mina presenter :-D weeehiiii.
Det blev kyckling i grönpepparsås med tillbehör till mat, megamums och sen hemmagjort daimglass och citrontårta!

På kvällen åkte jag, Annika och KusinSofie in till Malmö för att vi skulle gå ut. Det var meningen att David också skulle med men vad som hände där har jag ingen aning :S
Vi tre hade jätteskoj ändå, träffade på ett par trevliga vakter, såna som gör ens kväll bra. Vi gick till MAX och skulle ha chili cheese. När vi är på väg till dörren säger jag, "Gud vad det är gult!",(för det var verkligen megagult!) "Ja, dörrarna är gula" svarar Annika och tror nog att hon tyckte att jag var lite dum den sekunden ? :-D Men vi skrattade.
Sen stod vi i kö och väntade, då öppnar en kassa till och vi springer men en kille hamnar före oss, men säger snällt att vi kan gå först! :-D Haha, han blev nog lite skrämd när tre tjejer springer mot honom, haha. Fyra chili cheese! Vi skrattade, åt chili cheese samtidigt som vi gick till tåget, kommer fram till stationen och har missat tåget med två minuter -.- Så där fick vi sitta och hänga i en timme! Fast det gick bra det också :-P

Det var en bra lördag och jag är tacksam för alla ni som var med och gjorde den så bra! Och  tack alla ni som skickade gratulationer :-D på tal om det så, du Anonyme som inte vill gratulera mig, haha du slipper :-D jag tvingar ingen!

Söndagen, låg vi och sov ganska länge, till någon gång runt elva! och det mina vänner ska ni veta att sover man över med Annika brukar hon vakna runt nio halv tio tiden och ibland är det inte jättefräckt. Så skönt att man fick sova ut lite mer :-) Det blev frukost och packa ihop våra saker sen körde vi till mormor och morfar igen för att lämna saker, då höll de på att grilla så vi fick lite mat också. Nypotatis, grillad fläskfilé och god sallad, mumma. Sen blev det hem till Ystad igen och vi bara låg helt rätt så döda framför tvn, gick t.o.m ner om en runda till Willys mest bara för att inte somna.
Sen helt plötsligt var söndagen nästan slut!

Det gott folk var det! Tack Annika, du gjorde min dag lättare :-D

Hajhaj!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var en bra helg! :D Och på tal om bilden, så sa jag till Alex ungefär det du kommenterade. Att du är en väldigt glad person och har svårt för att se arg ut :D Haha. Men jag ska visa bilderna för min lärare imorgon så vi får se vad han säger :)

2009-05-12 @ 12:16:12
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0