Att göra någons dag bra!

Det är härligt när man stöter på såna personer, främmande och bekanta, som bara strålar energi och glädje! Sådana personer som bara får en att bli glad och må bra genom att vara i närheten av en själv.

Idag mötte jag en sådan person.
En mycket trevlig äldre man som körde mig hem från stan idag (fortfarande handikappad) och han bara skrattade och var så himla go att man inte kunde låta bli att skratta med!
Denna fem minuters åktur gjorde en stor del av min dag, särskilt med tanke på att detta hände för över tre timmar sen och fortfarande så tänker jag på honom!
Och ett plus är att Taxi Kurir är det billigaste taxiföretaget i Ystad! (0411-58 58 58)

Idag har jag även fått ett fint armband som Janette i lokalerna gjort till mig som en 20års present! Mycket fint och klart man blir glad när man får något, särskilt som det är gjort av personen själv :-)


Annars så är det inte så värst mycket att berätta! Ämmi kom hem idag iaf, saknat henne lite.
Och jag är sjukt sugen på en tvättäkta amerikansk jordgubb och banan smoothie som vi köpte på det där caféet i Santa Monica för 5 år sedan!

Nä, nu får det räcka för stunden

Ha det gott!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0