Orm!

Igår berättade Emmi om en kompis kompis till henne som har en orm, typ boaorm eller pytonorm, vi vet inte riktigt.
Iaf har denna tjejen sin orm lös i lägenheten så den kan glida runt hur den vill.
En dag hade ormen legat helt utsträckt och liksom stel, rörde sig inte och man börjar undra om det är något fel på den.
Hon lät den iaf vara och någon dag senare hittade hon den likadan fast i hennes säng denna gången (varför hon ens har den i sängen kan jag inte förstå). Hon gick till jobb men när hon kom hem låg den fortfarande lika orörlig och stel så hon ringde veterinären.
Han sa: Stäng genast dörren! Den har tänkt äta upp dig!

HAHA :-D fyyyyyy!!!
Orsaken till att ormen legat som den gjort är för att den höll på att svälta sig så att den kunde få plats med mycket mat i magen :-P  Lagom obehagligt men ändå lite komiskt på något udda sätt.


Men ja, nu ser jag på femte elementet, so back to that

hejdå
/Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha fy faaan vad otäckt! Jag kommer få mardrömmar nu, jag tyckar ormar är otäcka som dom är... USCH!

2009-03-17 @ 19:50:20
URL: http://doodoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jolmen hade hort en liknande historia forr. sager att det ar en myt.

2009-03-17 @ 20:58:42
Postat av: Christoffer

Fyfan jag hatar ormar / Ormhataren

2009-03-20 @ 10:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0