Inget svar

Var som sagt på undersökning idag och fick inget svar.
Nada!
Så ja, vi får se nästa gång jag får sån in i helvetes ont och efter ännu ett läkarbesök om det kommer fram ett svar då ? :-)
Vore ganska skönt att få veta vad felet är!

Anyway, annars har det inte skett så mycket idag. Är fortfarande förkyld så man är lite seg :-D
och jag dricker kopiöst mycket! :-D är törstig hela tiden och sen gör det att jag kissar sjukt mycket (om någon ville veta men my blog, my rules!) Men vatten är så gott!

Imorgon är det studiefrämjandet som vanligt och sen efter det vet jag inte vad som sker, Ämmi är iaf hemma så hon ska kanske hitta på något:-)

Jag ser fram emot helgen! ska bli kul att få "utforska" Lundet lite mer, spännande spännande! Och tydligen ska vi äta Paella hemma hos mamma innan ;-) Si, Paella!!!

Nä alltså, tack och hej

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0