Inget mer Lund förrän om 4 år! :-D

Jag, Sofie och David begav oss till Lund i lördags.
Efter en god paella hemma hos min moder och lite drickande av alkoholhaltiga drycker fick vi vid halv tolv tiden skjuts till Lund city av Axel.
En öl blev det! och efter det så märkte vi att jag och David var för unga för att gå ut i Lund :-D de ställen som vi besökte hade 24årsgräns och det var kanske inte jättefräckt men jag hade väldigt roligt ändå :-D jag och Sofie var perfekt laddade och då har vi alltid megaskoj ihop!
Lite chicken nuggets på McDonalds sen hem igen med taxi :-D vi hade då varit iväg ca 1½-2 timmar, yay!

Söndagen var lite seg eftersom vi tyckte att alla tre skulle sova i samma säng, visserligen 140 säng men man blir ju stel efter ett tag :-).
Snuff åkte hem. Mamma, jag och David åkte till IKEA och sen med tåg mot Ystad.
Jag hoppade av i Skurup för att umgås ännu mer med kusinSofie och hennes ungar, äta lite pizza och bara umgås.
Lite senare på kvällen mötte jag upp Ämmi och vi tog tåget från Skurup till Ystad.
Jag hade med mig alla IKEAsaker + mina övernattningssaker och hade en jäkla rullgardin att bära på.
I vilket fall som helst glömde Ämmi den på stationen i Skurup -.- Hon glömde en 150cms rullgardin som hon precis hade hållt i!!! Lyckat. Fick iaf ordnat en bekant som hämtade den åt henne.
Hem och mös en massa!

Måndag var det studiefrämjandet as always. Sökte jobb på Pigor & Drängar (HAHAHHA) klädesbutik i Tomelilla.
Sorgligt.

Idag, tisdag var jag på "studiebesök" hos Bullerbyns dagis i Ystad :-D skulle testa och se hur det är att jobba med ungar och allt sådant. Det gick iaf bra, barnen tyckte om mig och jag hade roligt. Fick t.o.m. teckningar av en liten tös :-D
Och det visade sig att min kontaktperson där var en kvinna som hade passat Mikael under tiden mamma var gravid med mig :-D världen är bra liten!

Så ja, nu sitter jag här trött och försöker smälta dagen.
Ska läsa min bok nu och sen blir det kvällsmat!

Over and out

/ / S a r a  h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0