Illa!

Jag    är    så   trött     !

En viss fröken Ekblom Petersson tyckte inte att jag skulle sova om hon skulle vara vaken så jag somnade vid tre halv fyra och upp igen vid sju!
Fast egentligen vet jag inte om jag somnat mycket tidigare ändå för var inte särskilt trött :-).

Ämmi kom hem vid 22:30, då blev det lite tedrickande och snack och sen bestämde vi oss för att se på Narnia - Prins Caspian!
Tydligen så varar den i över två timmar :-D
Vid halv ett, kvart i ett tiden satte Ämmi in två panpizzor i ugnen. Oh ljuva ungdomsliv! Nattamat och film är trevligt :-D
Filmen slutade vid halv två och då blev det 2½ men och Miami Ink.
Sooo yeeas, därav de sena timmarna.

Jag ska sno med mig en av hennes Burn och hoppas på att det är en energidrink som funkar.
Mhmm *gäspar*



Nu får jag göra mig i ordning för lokalerna

Ha en bra dag

/ / S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0