H*lvete!

Vaknade för bara en liten stund sen av någon form av dröm och alldeles för varm i kroppen + gråtande.
Just nu ligger jagpå 39.7  i temp, dock är nog en del sängvärme. Inte så jättefräckt för det.
Okej, helt ärligt mår jag piss och jag kan inte sluta gråta för jag hittar inga värktabletter!
Usch nej.

Jag orkar inte, skulle bara skriva av mig lite!

och titta denna länken. Christoffer tyckte visst att detta var jätteroligt :-P men ska be att få tala om för er alla att inget av det han säger i detta inlägg är sant! Om han inte skulle råka nämna att jag är söt, då stämmer det.

hejdå

/ Ssarah

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du är söt =)

2009-03-20 @ 10:27:27
Postat av: Christoffer

Och det finns alltid en smula sanning i rykten!

2009-03-20 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0