Handboll!

Jessica M. fick fyra biljetter till YIF handbollsmatch mot Drott och jag, Lotta och Kenth följde med :-) varför inte liksom ? trevligt sällskap och killar som springer runt och kastar bollar, alltid skoj men bäst är ändå att vi vann!  med 33-27, sug på den ni.
Väldigt trevligt indeed.

Ska snabbt lägga in några bilder för just nu har Grey's Anatomy börjat och tror jag vill se på det :-)

Sarah                   Sarah och Lotta         Jessica är söt när hon tuggar godis<3:-D

Lotta och Kenth :-D           Handboll            och          Handboll

Och en massa minihandbollsspelare :-D

Sen några bilder på kisekatten för hon är ett gulligt kräk <3


Sköna sovställningar!

Ooooch nu blev det reklam så jag kan lika gärna skriva lite till.

I helgen ska jag till Lund, närmare bestämt till min moder.
Ska nog ut på kvällen, Sofie är iaf på och det kunde vara skoj att vidga sina vyer lite.
Någon som vet ett bra ställe att gå ut på i Lund ? Tar gärna emot lite tips!

Imorgon ska jag äntligen få bli undersökt och förhoppningsvis får jag svar på vad det är för fel i min kropp som spökar :-)

Okej, helt enkelt såhär...
SLUT!

/ / Sarah

Kommentarer
Postat av: bror

Jag gillar Blue ice i lund. haftigt stalle. urklipp fran miloo.se:



Blue Ice, Östra Mårtensgatan 15

Blue Ice har nyligen renoverat sina lokaler och byggt en helt ny klubb från grunden för att du som gäst ska få en fulländad upplevelse. Deras DJ’s spelar det senaste från Club och RnB scenen och har två stora dansgolv, allt för att kunna tillfredställa sina gäster på bästa sätt. Besök Blue Ice för en rolig festkväll och upplev lugnet och tryggheten på en nattklubb som tar hand om sina gäster.



Id%253D10" rel="nofollow">http://www.miloo.se/?url=/include/page/nattklubb/info.php?PId%3D10

2009-03-05 @ 08:51:34
Postat av: Jessie

Pls, remove that picture!! :O

2009-03-05 @ 17:55:47
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0