Hallohej!

Ännu en måndag är snart förbi!
Helgen var bra fastän jag var/är sjuk (fortfarande!)
Mysigt på Bryggeriet med Ämmi i fredags, god mat och massa snack! Sen blev det en tur upp till Lotta och JessicaM där dom förfestade :-) Kul med lite vänskapligt sällskap! Ledsen att jag inte kunde följa med till Öja bara.

Sen på lördagen var både jag och Ämmi sega! hon p.g.a. festande och jag för min förkylning så vi gick runt i någon typ av dvala. Lite städning och uppfräschning och sen på kvällen kom Annika och David! Småsegade lite men efter någon timme började folk droppa in :-) Gänget blev Jag, Ämmi, Annika, David, Rohlin, Susanna, Paulina, Emil, KusinSofie, Jessica W, Jannicke, Jocke, Fille, Sam och Nils, Härligt! the more the merrier :-D Folk drog vid tolv - halv ett tiden och då blev jag och Annika kvar för att se på film och mysa <3 Gud vad jag tycker om Annika, hon är så himla kär och gör mig och Ämmi lyckliga :-D
Natten flöt på i lugn och ro, såg Cry Baby och halva 27 Dresses.

Söndagen var chill och det blev kinamat i Skurup :-D <3








Japp, det var några av lördagens 333 (!!!) bilder :-D jag fullkomligt älskar Annikas kamera! rolig roligt roligare roligaste.
Det är helt otroligt vad man kan tycka bra om vissa personer :-D såna som verkligen gör en glad och får en att må bra!

Sen så har jag börjat spinna på några ideér till 20års partajet som ska ske den 9 maj! Det är klurigt det här med mat och dryck, hur många man ska bjuda och allt sådant hit och dit :-) men först och främst ska man iaf ha en bra och trevlig kväll med de som betyder lite extra! :-D <3 wow, känner verkligen att jag tycker om folk idag :-D sån sprudlande känsla i magen att jag trivs med mitt liv om vi bortser från vissa faktorer!

Mjopp, nu ska jag fortsätta läsa min bok eller se lite på tv :-)
ha en bra måndag

/ / S a r a h

Kommentarer
Postat av: christoffer

vad kul ni såg ut att ha =)

2009-03-23 @ 23:15:56
URL: http://cl77.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0