God Morgon!

Jyyyeepp! Här sitter jag igen :-D varit vaken i snart 2 timmar  och vet inte vad jag ska hitta på med. Inte ultimata tvtiden just nu :-P
Har kommit på att förutom att febern jag har nu är något av det värsta av flunsan är att jag svettas så kopiöst! Sitter typ i nattlinne och är helt dyngsur (nice, I know!!) Vill inte ens veta hur jag luktar :-D tur att det bara är Ämmi som måste stå ut med det!

Annars har det inte hänt så mycket mer spännande saker!
Glömde iaf berätta om att i måndags så var det mysigt :-D Jag, Annika och David umgicks lite (Emmi var på bio) med film som vanligt sen blev det iväg till Willys för att inhandla ingredienserna till vår tagliatellle med köttfärssås och pannkakor till efterrätt.
Ska bara tala om för er läsare att jag och Annika har bra teamwork :-D och maten blev gooood! Och mätta blev vi! Kände oss som rediga tjockisar allihopa.

Mhmm, nä alltså, nu är det för mycket svett igen :-D ska ställa mig på balkongen ett tag!

hejdå

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0