Ffs oO

Jag undrar vad det är för seriöst fel på mitt så kallade immunförsvar :-P
Var grovt förkyld i två veckor men började bli friskare men då, då kom någon form av magsjuka sen under helgen har jag ändå mått bra liksom.
MEN! i natt har det varit för jävligt :-D har inte kunnat sova för att jag har varit alldeles för varm och febrig, halsont har kommit och nu börjar näsan bli cp igen. Hinner aldrig att bli frisk ^^ Aja, inte mycket jag kan göra åt det! Gnällande hjälper varken mig själv eller någon av er som läser.
Får äta lite mer frukt och fisk, lite solljus (om solen får för sig att dyka upp).

Idag ska jag skutta ner till lokalerna och umgås med mina buds där :-) vi har det ganska mysigt faktiskt.
Soo yaeh, inte mycket mer att säga såhär på morgonen mer än

Ha det så bra idag!

/ S a r a h



Kommentarer
Postat av: Jessie

Skutta?! Jag hoppas verkligen du gjorde det också ;P Jag ser dig jämnfota skuttandes framför mig (löööve it) :D

2009-03-16 @ 11:57:15
URL: http://D3arjessie.blogspot.com
Postat av: Malin

Så mådde jag hela hösten typ... Han knappt bli frisk innan jag blev sjuk igen, det är asdrygt! Det hjälpte lite när jag började promenera varje dag, du kanske borde prova? :D

2009-03-16 @ 12:36:41
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0