Dom små sakerna

Där är så många saker man gör automatiskt dagligen för att göra det lättare för andra människor.
Små saker som att hålla upp dörren, låta någon gå före i kön eller akta sig när man råkar mötas på en smal trottoar är några av dom.
Egentligen borde man ge sig en dunk i ryggen varje gång man gör något sådant men det är något som borde vara så självklart.
Dock tycker inte alla det! och man märker direkt hur irriterad man kan bli så fort någon struntar i att hålla upp dörren eller ett gäng ungdomar går förbi en som tycker att de äger hela trottoaren och själv blir man knuffad in i buskarna.
Så ni goda människor där ute, ge er en dunk i ryggen för DU har förmodligen gjort någons dag lite lättare.
Hurra för oss!

Har varit hos mormor och morfar hela dagen.
Först dit för lunch ihop med mamma men sen lyckades jag somna och var lycklig i min drömvärld under några timmars tid.
Stannade några timmar till och då blev det dags för middag! trevligt trevligt.
Oooch, en liten kort runda in till Rolf och Agge för att hälsa på :-)
Gud vad jag tycker om min familj! och fy vad jag kan sakna dom ibland. Jättemassa kärlek till dom ♥

Idag fyller Jessica M 20 år så jättemycket grattis till henne på denna stora dag!

Nu ska jag ta en lätt undanröjning. Helt otroligt vad mycket skit det kan komma på bara någon dag!
Sen blir det filmkväll/natt ihop med Ämmi och lite gott att tugga på :-) vi älskar våra liv ibland!

/ / S a r a h

Fick förresten sånt "sug" att umgås med KusinSofie :-S bara sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0