Blir fortfarande förvånad!

Vissa dagar blir jag fortfarande förvånad över hur bra det funkar mellan mig och Ämmi.
Visserligen är det nog en stor hjälp att dom dagarna hon jobbar oftast bor i Blentarp och därför får vi en liten paus:-) Och det är så skönt för då hinner vi börja sakna varandra! Och bara kan ha en massa mys och skoj ihop när hon väl är hemma :-D

Den veckan i Turkiet avgjorde allting, det var det som fick oss att inse att vi funkar suveränt ihop så det är faktiskt något av det bästa jag gjort, just för att få reda på en sån sak :-D inte alla vänner man klarar av att vara i närheten av mer än några dagar!

För att jag har krokiga tänder och Ämmi ser allmänt dum ut men den bjuder jag på :-D


Sen att vi fortfarande inte riktigt insett att vi faktiskt bor ihop, i en lägenhet i Ystad i 9 månader till.. ja, det är något vi jobbar på :-D det känns som hemma men även som att vilken dag som helst att vi ska flytta hem till våra föräldrar igen!
Skönt att ha tagit sig hemifrån iaf, att få känna att man kan klara sig själv utan sin mamma :-D jobbigt att vara beroende av sin moder och hennes åsikter när man är ung och bara vill leva livet!

Gårdagen var härlig!
David, Rohlin, Annika, Tyke och jag begav oss till McDonalds för lite dagen efter mat :-D sen blev det en jättebra promenad vid jakten! Jag fick låna Annikas fräsiga kamera (with Canon you can!) och fotade en massa, kände mig överlycklig ^^ Bilder finns att se på Facebook! antar att de flesta som läser min blogg också är vän med mig där, annars är det bara till att adda.
Sen efteråt blev det lite mys här hemma hos mig med film och lite gott att äta :-) Billy dök också upp!


Såhär såg det iaf ut på lördagmorgonen när jag och David tyckte det var synd att Rohlin låg alldeles själv i en säng så vi joinade honom :-D och David skulle tvunget pilla på min näsa -.-

Mjo gott folk, nu ska jag se lite på tv och sen kommer Ämmi hem! :-D

hejdå!

/ Sarah


En video på en kåt sköldpadda som Björn skickade :-) dock väldigt gulligt ljud!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0