Better!

Det har varit lite av en udda fredag men ja, jag känner mig glad! :-D
Känner mig så upplyft att jag hade kunnat springa på vattnet. typ!

Lyssnar på några gamla låtar och detta är en bit av en av dom

I've been set free and I've been bound
To the memories of yesterday's clouds
I've been set free and I've been bound

And now I'm set free
I'm set free
I'm set free to find a new illusion

Jag vill iaf åka på semester, bara sätta mig på ett plan och flyga iväg till oändligheten. Se lite mer av vår lilla värld.
Ska verkligen försöka ta mig till USA i år!
Mårtensson den lyxliraren ska iväg på två semestrar och det är bara två veckor mellan dom :-D
Ämmi vill också att vi ska åka iväg men med tanke på min ekonomiska situation får jag helt enkelt rikta in mig på bara en resa:-). Vi kan ju alltid åka till typ Gbg en dag eller nåt ? :-D miniresa!

Gissa låten
Youre a bum
Youre a punk
Youre an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy christmas your arse
I pray God its our last


Rolet!

Nej, nu får jag göra lite vettigt tycker jag.

En dagens bild:

För den är så awful men jag älskar den!

Hejdå! ha en bra fredag

/ / S a r a h ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0