Skitväder!

Seriöst, hur mycket sämre kan vädret bli?
Det drar iaf ner ens studenthumör, det är en sak som är säkert :-S

Nu står jag i valet och kvalet om jag ska packa ner min klänning och ta med till Annika och istället ta på mig jeans och tröja?
Problemet är ju det att jag har packat ner alla kläder -.- 
Tror nästan att jag tar på mig klänningen, en lång vinterjacka och ett par stövlar (sandaler funkar inte idag) är lättast så.

Nästa humörförstörare är ju att det var tänkt vi skulle flytta imorgon men nu fanns det inga bilar att hyra förrän på söndag!
Så yes, imorgon får jag åka in till Lund och kolla vad jag har i lådorna där, sova över och sen hyra bil på söndagen och åka in till Ystad för flytt och städning.

Usch nä, känner riktigt hur all energi rinner ur mig! dåligt val av dålig dag :-P
Ska se till att få i mig lite frukost och en kopp te så lär man väl känna sig lite piggare.

Godisbra!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0