Ja ni, gott folk!

Ska bara ta och informera om att min mobil/kontantkort är megasär!
Ibland går det varken att ringa eller ta emot samtal, skicka eller få sms!

Så är jag väldigt svår att få tag på ber jag så hemskt mycket om ursäkt, har redan fått lite gnäll om att jag är dålig på att svara :-P

Annars igår och idag?

Städade som in i igår, jag och Ämmi, och det blev väldigt fint! Mycket nöjda är vad vi är :-)
Idag blev det Contan och sen mäklaren! Lite chill här hemma, behövde ha en eftermiddag till att bara koppla av och nu väntar jag på att Ämmi ska komma hem från Malmö.

Jag har blivit värdelös på att äta! dom senaste dagarna får jag inte för mig att äta förrän 20-21 på kvällen och då har jag inte ätit något alls innan under dagen. Fy skäms på mig!  Så om en timme, en och en halv blir det lite mackor till kvällsmat och sen funderade jag på att göra lite pannkakor! 
Passa på att göra något speciellt dom sista dagarna vi bor ihop och då låter pannkakor inte helt fel ^^



Får räcka för tillfället! Har inget intressant att berätta om ändå så :-P

Take care!

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Nisse

mmmums pannkakor :D avis

2009-06-09 @ 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0