Impuls

Kom hem vid fyra - fem snåret efter en dag med min mor och kände att nä, här kan jag inte sitta!
Blev bara tröttare och tröttare och tyckte att jag borde ta mig ut i fina vädret men med vem och var?

Ett snabbt samtal och så var jag på väg till Rydsgård och Jessica Mårtensson.

Vi åkte till Mossbystrand och hade en väldigt mysig picknick på tu man hand, bestående av kaffe och frukt och sen roade vi oss med att fota en hel del bilder :-) Både bra och dåliga!
Tänkte visa er dom, ni trogna läsare och ni vanliga dödliga som inte har haft turen (eller oturen) att vara vän med mig på Facebook!





















Ser lite dum ut på några bilder men det bjuder jag på! Och vem orkar bry sig så mycket om hur man ser ut och hur andra ser en? Självgoda och utseendefixerade människor är lite smått räliga på sitt sätt :-D
Har en bild som är kvällens favorit och den ska jag lägga ut stort här nu.
Tada!

Vi ser liksom lite vettiga ut här så ja, den fick bli favorit :-D

Imorgon ska jag träffa Anneli! Det var verkligen längesen och eftersom hon ändå är i trakterna och jobbar så klart man ska umgås lite :-) Ska bli muy skoj.

Gillar förresten att ha Jessica W. som granne, hon är härlig att umgås med! Igår droppade hon in strax efter sju, halv åtta på kvällen och det blev lite iste, popcorn, musik och snack och POFF! helt plötsligt hade timmarna flugit och klockan var ett på natten!

Nu ska jag bara sega lite framför tvn innan det blir dags att sova!

Tack för idag JessicaM :-)


/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0