Helgen

Har bestått av undanröjning och packning! Men är fortfarande inte klar :-P
Kommer vara väldigt upptagen denna veckan känner jag, massa som måste ordnas med.

Finns inte mer att säga om denna helgen egentligen, har inte skett något särskilt alls.
Fick hit mitt Sims 3 spel idag :-D äntligen efter 5 månaders väntan! Se om jag får testat på det snart också. Tacktack Mikil för en bra julklapp!

Anyhow...

Jag gillar vissa reklamfilmer, det har säkert ni stammisar märkt. Har börjat lägga upp klipp på olika reklamsnuttar.
Denna är också en jag tycker är väldigt bra!

Trevlig melodi och den stämmer in så bra!

Nä nu blir det lite film, En fisk som heter Wanda. För er som inte sett den tycker jag verkligen att ni ska göra det! Väldigt underhållande.
Sen en god natts välbehövd sömn :-D

Hajhaj!

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0