Heja Sverige!

So far so good!
Sverige - Danmark var sorgligt, rent ut sagt sorgligt!

Sverige - Malta verkar bli lite mer intressant :-D

OJ ! NU BLEV DET MÅL :-D :-D :-D 2-0 till Sverige! JATACK!
Genast lite lyckligare :-D

Men det var inte fotbollen jag ville prata om!
Var eg inget särskilt jag ville prata om...

Har bara kommit fram till att vädret under studentveckan har inte varit så här dåligt på åtminstone 3 år! Så hoppas på att det blir lite mer stabilt på fredag för då är det FÄÄÄST!
Vi ses på StudentÖja ;) Eller hemma hos Annika om det är någon mer som ska dit? :-D
Min fot är så bra nu att jag kan ha på mig alla mina skor och jag kan dansa! och ja fy vad jag ska dansa, hoppa runt och bara leva!

På lördag är det flytt, sådär lagom trevligt dag efter fest och så men det ska göras det också!
Ska bli kul med ny lägenhet men Ystad kommer att saknas. Totally!

OMG ÄNNU ETT MÅL!3-0!

Vad mycket spännande som händer under detta inlägget :-D

ÅH BANNE MIG, 4-0!
Sluta nu Sverige, ni skämmer ut Malta !


Kan inte sitta och skriva här nu, ska kollas på tv!

Tjohejsan :-D

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: bror

att vara ett landslag som ar stolta over att vinna mot malta ar nagot att skammas over

2009-06-11 @ 08:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0