God lördag!

Ja gott folk... jag vaknade klockan 6 i morse! en lördag... klockan 6! :-o Fast jag kom i säng vid 2.
Lagom jobbigt :P

Spenderade tiden till att läsa lite, plocka undan och så men nu är jag helt trött igen -.-
Får väl ta en liten tupplur så att man orkar med resten av dagen.

Det är vad min helg ska bestå av, packning och undanröjande.
Tackade nej till både Starshine och Sommarnatta för detta så nu får jag verkligen se till att få något gjort också :-)
Helt otroligt att för 6 månader sen när vi flyttade hit fick man kastat en massa saker man inte behöver och nu är det likadant igen! Att man kan samla på sig så mycket skit :-D

Usch nä, Got to get to business!
Ha det gott

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0