Flytt (-:

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag måste på kläderna igen (som för övrigt katten ligger och sover på just nu och hårar ner det mesta).

Flyttade igår, söndag, till Kyrkogatan i Skurup (igen!) så nu går de mesta av timmarna till att röja och packa upp. Helt otroligt vad man har saker, fastän jag har tömt en massa gånger.

Lägenheten är faktiskt mysig om man bortser från den hemska gröna färgen jag har i vardagsrum/sovrum.
Ingen stor lägenhet men sen så är det ju bara jag och katt som bor här och ibland Ämmi och Annika - tror jag :-D
Ska lägga upp bilder sen när det mesta är klart, jag lovar!

Egentligen ska jag inte ens ha internet nu men beroende som jag är var jag tvungen att fixa det på annat vis eftersom mitt bredband inte blir installerat förrän om två veckor.
Ett litet besök hos Snuffen och POFF så har jag trådlöst internet och det är jag extremt tacksam över!

En annan trevlig nyhet är att jag kanske får ett 25% jobb på konditori Cecil här i Skurup :-) inte massa pengar men det blir så att man kan betala hyran och lite till + att det är skoj att stå i kassan! Får se hur det utvecklar sig, håller tummarna!

Nä, det är farligt att sitta ner, känner hur trött man blir!

Så på det igen och senare ikväll ska jag unna mig lite B&J's Chocolate Fudge Brownie, det har jag förtjänat efter en jobbig vecka!



Take care People

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag undrade hur lång tid det skulle ta innan du skulle ge efter, du klarade dig längre än vad jag trodde! haha Den gröna färgen ska väck, sen blir det jääättebra! Nu är det som det ska vara igen, massa Hofwanders på Kyrkogatan. Det e bra.

2009-06-15 @ 21:07:50
URL: http://todeloo.blogspot.com
Postat av: Nisse

De låter ju wunderbar :D hoppas på jobbet också dåå! :D enjoy the glass =))

2009-06-15 @ 21:20:26
Postat av: Jessie

Gud vad roligt med jobbet! Jag håller verkligen tummarna för dig snäckan!

2009-06-16 @ 19:22:08
URL: http://D3arjessie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0