En snabbis!

Har inte direkt tid att skriva så mycket om gårdagen, ska iväg om en timme och har precis stigit upp ur sängen :-D

Igår var det som sagt iaf en väldigt regnig student för Annika! Mitt humör var inte på topp men det blev faktiskt bättre så fort jag kom ut i frisk, kall, regnig luft! Och jag fick en jätteefin solros av Ämmi! :-D
Jag skulle agera fotograf men det var inte det lättaste med tanke på allt folk och alla paraplyer som täckte :-D Men tror nog att där blev någon bild iaf?

Senare blev det att åka hem till Annika, hjälpa till lite i köket sen kom gästerna :-) Det blev god mat och massa trevligt sällskap med roliga diskussioner! Kände hur trötta vi var vid nio tiden och vid elva skulle vi få skjuts till Öja!

Tack och lov blev vi piggare på Öja! Det var helt okej, träffade lite folk man kände och dansade (på tal om dansande så var min fot absolut inte så bra som jag trodde! Det var smärta på det).

Fick även sett två killar bara hoppa rätt på en ensam kille så han flög in i staketet, de slog på honom tills han föll ner på marken sen sparkade dom på honom när han låg ner.
Vilka idioter det finns! Hjälpte den stackars killen upp när dom andra stuckit och han var helt väck, men tacksam.
Såg senare en av dom dumma killarna och sa till vakten, han kunde inte göra mer än ge en varning och kom sen tillbaka för att berätta att den här killens orsak var att han tyckte att den killen dom slagit på var en gangster (??)

Hem lite tidigare, käk på ÖPkiosken och sen sova :-D skönt! Vaknade vid 9tiden, Annika stack vid halv 11 sen sov jag och Ämmi i min säng och Ebba i soffan tills ja, för en halvtimme sen :-)

Och nu sitter jag här, ska in i duschen sen vidare till Lund för övernattning där och kolla i lådor! Imorgon blir det äntligen flytt :-)

Det blev visst rätt så långt inlägg ändå!
Så ha det så gott idag!


/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Nisse

låter som en lyckad kväll, skoj! :D (förutom idioterna då) lycka till me flytten imorrn!! ännu mer skoj xD

2009-06-13 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0