Drömmar

Alla drömmer vi en massa om nätterna men jag har en tendens att komma ihåg dom flesta och rätt så skarpt också.

Inatt var jag t.ex. en tjej/prinsessa(det kom aldrig riktigt fram) och jag skulle gifta mig med en prins, haha! Och det hände saker med kjolar och grejer, presenter och bråk! Eldar och elaka personer.

Jag drömde att jag skulle åka på semester till Grekland ihop med Ämmi.

Att jag och Annika blev jagade av några killar i en raggarbil för dom slängt en tänd cigarett på mig och jag skrek att dom var F*ttor men att dom förmodligen inte vet hur en sån ser ut för dom är för jävla fula!
Under vår flykt hamnade vi i ett konstigt hus/trädkojaaktigt som min moster ägde, där hittade jag mina gamla röda byxor och försökte fly ut genom fönstret, blev upptäckt och hamnade nere på stranden som huset låg vid.

Där hittade jag och kusin Sofie en konstig neonblå strimma i vattnet som liksom ledde ut till en udde och vi tog varsin badmadrass och försökte ta oss ut till udden men kom fram till att den blåa strimman bara var färg från hennes skrivare (!!!) och där var massa maneter i vattnet.
Ändå simmade vi ut till udden, fast det inte riktigt var vi längre och när vi kom fram så tog Leonardo DiCapri emot oss och ett helt annat gäng som stod och försökte öppna en krabba för nu hade vi hamnat på The Beach.

Och mina vänner, detta är bara en liten del av det jag drömt och kommer ihåg men om ni orkat läsa igenom detta så kanske ni förstår lite hur aktiva nätter jag har!
När jag vaknade hade jag rullat till andra sidan av sängen och slängt det andra täcket till motsatt sida, ner på golvet och jag låg ytterst på kanten med ett ben som stöd så att jag inte skulle ramla ner.
Jag har en 140 säng!

Ibland känner jag mig faktiskt mer trött än utvilad!

Nu får det iaf bli en dusch och en macka sen får katten ut i trädgården med sig en stund innan jag ska träffa Anneli :-)

Ha en bra sommardag!

/ S a r a h

         

Kommentarer
Postat av: Nisse

haha wow nä de låter inte som de blir mkt vilande för din del på natten :-O men skoj me knasdrömmar :D

2009-06-23 @ 12:25:43
Postat av: Sofie

HAHA, jag DÖR! Nästan bokstavligt talat. Skrattade så mycket så jag satte i halsen. Lite semester på The Beach hade kanske inte varit fel, ska vi ta en runda till stranden i morgon och se vart vi hamnar? Glöm inte simringen, så vi kan simma ut en bit. Typ, 4:e sandbanken eller så. Jag har hört att Atlantis finns där gömt någonstans. åh nä. Nu är det gonatt.

2009-06-23 @ 23:46:42
URL: http://todeloo.blogspot.com
Postat av: Annika

2009-06-24 @ 08:49:06
Postat av: Annika

Haha, du har allt lite märkliga drömmar :O

2009-06-24 @ 08:50:01
URL: http://theshitofannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0