DingDong

Tjohejsan!

Ska väl berätta lite om gårdagen och idag? :)

Igår besökte jag Contan ihop med Annika och Hanna, de skulle få tider och jag skulle prata med min, förhoppningsvis, blivande chef :-) kom fram till att jag ska dit imorgon och få testa på det eller något.
Lokalerna som vanligt och sen var det lite här och överallt med Annika, bl.a. Rusta och Willys!

Annika var också så snäll och tog med mig till Madde för att köpa Xbox360 med spelen
guitar hero 3, world tour och metallica. street fighter 5, farenheit, dark sector, the bourne conspiracy, dead rising, fable 2(titta Snuff!!!), fear 2, mirrors edge, shell chock 2, GTA 5, soul calibur 4, legendary, lego batman, lord of the ring conquest, hunting game, condemnd 2, force unleashed, perfect dark, alone in the dark, souldier of fortune - payback, the darkness, crash of the titans, fifa 08, call of duty - world at war, rockband, av henne och Kim.
Oj, det blev en massa spel där ja :-D

Jag och Annika lagade en god middag på örtkyckling, nypotatis och en grönsakskompott (champinjoner, squash, sockerärtor, paprikor, broccoli och rödlök) Megamumms!

Idag tisdag mådde jag lite knas, illamående hela tiden oO Skulle eg med till Annikas skola och se på lite olika filmer eleverna gjort under sin skolgång men jag tyckte att det vore opassande om jag skulle få för mig att kräka på någon så jag fick tacka nej till detta trevliga erbjudande!
Så idag har jag bara funderat över flytt och fix i lägenheten, vilat magen och chillat!
Ämmi bör komma hem snart och då blir det lite te :-D

Yesssh, imorgon test på Contan och mamma kommer på besök! Tjohejsan

/  S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0