Ämmi :-D

Sarah säger:

mormor ringde och bad om ursäkt igrå

Sarah säger:

för att hon var så sur

Sarah säger:

thihihihi

Emmi säger:

hon slickade på mitt bröst

Emmi säger:

haha au!

Sarah säger:

mofmorf? :-O

Emmi säger:

nej tiiiisen!

Sarah säger:

fräscht

Emmi säger:

mumma

Sarah säger:

du gillart

Sarah säger:

men då slutar jag vid 12

Sarah säger:

så du vet

Sarah säger:

jag har int frågat MajLis ännu men bör inte vara problem

Sarah säger:

så du kan snart börja gå :-D

Emmi säger:

jag behöver abksa

Emmi säger:

har inte bajsat sen igår

Emmi säger:

så jag ahr bakfylle bajs i magen

Sarah säger:

jag har inte abksat sen förrigår

Emmi säger:

och jag når inte min cider

Sarah säger:

du är så äcklig :-D

Sarah säger:

denna konversationen vill jag ha i min blogg

Emmi säger:

haha ja det kan bli rätt så roljite

Emmi säger:

jag n¨r inte tangenterna för kaktten fär fööör TJOCK!

Sarah säger:

DU kan vara för tjock

Emmi säger:

men du ÄR tjock


Hahaha :-D Kärlek!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0