Åh nej!

Nu känner jag hur den konstiga smärtan i magen börjar sprida sig igen, hur illamående bara blir starkare :-S  Så ja, nu sitter jag här inne, precis kommit tillbaka från ett möte med hyresvärden.

Egentligen vill jag ut och lägga mig i solen, kanske hemma hos mormor och morfar så jag kan ta katten med mig men börjar det nu igen så sitter jag helst still faktiskt, det funkar inte att röra sig!

Träffade Anneli igår :-) Kul att få höra vad som sker i hennes liv och det verkar som det har ändrats en hel del! Får väl bli att vi ses några gånger till nu när hon ändå sommarjobbar här i lilla Skurup.

Fick även ätit grillat igår! hemma hos Rolf och Agge ihop med mormor och morfar. Jättegott! Har ju inte hunnit bli något grillat i år direkt. Så det satt fint :-)

Förresten blev det ännu en konstig natt, konstiga drömmar och ja annat skumt? Kan inte förklara, det blev iaf inte vidare bra sömn nu heller :-P

Usch, nu får det bli en värktablett och sen får det bli lite stilla liggandes tyvärr! Får lapa sol vid ett annat, bättre tillfälle.

Ha det så skönt

/ S a r a h

                  

Kommentarer
Postat av: Nisse

naww de va ju inte bra :/ hoppas de ger sig så du får gå ut o njuta av solen juu!

2009-06-24 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0