:-)

Hej!

Annika övernattade igår till idag så vi vaknade vid halv tio - tio tiden! Lite småsegande vid datorn och tv-spel och nu är det dags att göra sig i ordning för en dag i Skurup!
Jag och Ämmi ska åka in vid två, jag ska lämna blod - hon ska göra en sak :-)  Kanske hälsa på lite släkt och ta ett snack med nästa hyresvärd! sen äta någonstans :-D kanske Kinarestaurangen eller Efes! Det är våra ställen i Skurup det.

Efter det blir det Ystad igen och röja i köket (har vi tänkt, om det blir är en annan fråga)

Så ja, nu har jag inte tid att sitta här längre!

Ha det gott idag :-)

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Åh! Jag vill också lämna blod!

2009-06-04 @ 13:22:39
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0