Öja & Crossfire

Det blev impuls! Och det är nog det bästa :-)
Blev bestämt ganska snabbt igår att jag skulle festa med Micke m.m + Marika Ramsmark hängde också med!
Har inte umgåtts med henne på ja... åtminstone typ 8 år?

Började med en chill förfest hemma hos Mikil/David och sen iväg till Kingsan och Donna :-)
Strax efter ett kom vi fram till Öja och jag måste då säga vilket ös det var! Massamassa folk, konstigt nog stötte man knappt på någon man kände, fick bara hälsat på ett fåtal pers (börjar bli för gammal? oO!) Det var iaf ett av de roligaste Öjatillfällena jag varit med om och jag är nöjd :-)
Crossfire var ju där och spelade men det var inget för mig faktiskt :-P

Har kommit fram till att mitt vänstra ben med fot är väldigt otursdrabbat. Igår fick jag in en glasbit eller tagg in i foten när vi gick till Kingsan och när jag dansade på Öja skar jag foten på en söndrig flaska så det började blöda muy + då mitt dåliga knä och fot som började göra ont för att jag ansträngde det så mycket :-D lika bra att kapa det direkt.

Mjaoo, inte så värst mycket att säga mer än att jag hade det bra :-) Och det var himla skönt att vi hade personlig taxi hem igår för det hade varit jävligt att ta sig hem med vanliga taxibilar. Nyktra vänner med körkort ftw \o/
Hemma strax innan fyra och somnade vid sex, vaknade vid 13 och nu har jag halva dagen framför mig!

Micke ska komma hit och spela Mirror's Edge och jag ska bara slappa, och kanske dammsuga? Ta ett snack med grannen också :-)

Ha det fint gott folk

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Nisse

låter great :D förutom foten & knät såklart, hoppas de blivit lite bättre :-O

2009-07-27 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0