Internskämt

Sofie på fb:
Vad säger du Sarah - Ska vi köra bikini/BH foto som profilbilder? Det är kanske det senaste man ska göra, och det gäller ju att hänga med i modet.

Sarah Budil

Sarah Budil kl. 23:43 den den 8 juli
Fotar du mig så fotar jag dig ;-) Slampa till sig är det senaste och jag är inte svår när det gäller att följa detta äckliga sätt att få uppmärksamhet på!

Sofie Magnusson
 Sofie kl. 23:44 den den 8 juli
ok, photoshootdejt i morgon då? Jag ska leta upp den slampigaste BH:n jag har. Eller så kör jag helt enkelt utan! ;)

Sarah Budil
 Sarah Budil kl. 23:45 den den 8 juli
Ja och glöm inte att hälla olja över dig så att du glänser så där riktigt snuskigt!

Sara Andersen
Sara kl. 00:02 den den 9 juli
Jag vill också, hahahahaha :P
Sarah Budil
Sarah Budil kl. 00:03 den den 9 juli
Du får lov :-D the more the merrier! vi kan snart börja ta gruppbilder!
Sofie Magnusson
Sofie kl. 00:04 den den 9 juli
Oh ja! Ju fler och ju snuskigare desto bättre!

För övrigt då förutom att vi har bra internskämt så är vi faktiskt ytterst bra på att grilla, det kom upp till bevis idag när vi tillagade en helläcker middag bestående av grillade karrékotletter, grillad halloumi, sallad, potatissallad och några såna dära färskostfyllda fefferonis ;) Läckert!

Sitter i soffan med datorn i knäet, pratar med lite folk och kollar in JessicaLottaLindas bilder från Kreta :-) ser verkligen inte helt fel ut! Brevid mig ligger lillgrabben och sover så djupt som en valp bara kan men småsnarkningar emellanåt.

Träffade HunnyBunny idag <3 har sannerligen saknat.

Sängen för min del snart också!

Godnatt alla trogna läsare, även ni otrogna!

/ S a r a h




Kommentarer
Postat av: Nisse

naww sewt vovve :D gah måste du frestas.. får grilla snart igen megasugen

2009-07-09 @ 01:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0