Det var på tiden

att jag fick skrivet lite igen!
Har inte varit läge, antingen har man varit upptagen ute i solen eller jobbat eller helt enkelt inte haft lust att sitta vid datorn.

Ska försöka sammanfatta veckan som varit.

I lördags förra veckan åkte jag och Ämmi in till Malmö en runda, på tåget mötte vi Christopher "Myggan" Carlsson och Andreas. På väg hem mötte vi dom igen och då blev vi inbjudna till förfest hemma hos Myggan :-)
Hem - fix - iväg.
Fest ihop med Jessica W, Ämmi,  Myggan, Tina, Andreas, Josse, Snuffen och Jannicke. Roligt roligt och sen Öja! Natten flöt på chill och efter tre blev vi ett gäng som delade taxi.  Myggan & CO släpptes av hemma hos honom och jag och Ämmi fortsatte mot Skurup och en god natts sömn!
På söndagen blev det bakispizza ihop med Ämmi, Myggan och JessicaW :-D.

Dom vanliga veckodagarna flöt på som det bara kunde, har ju varit väldigt varmt och "skönt". Solat på studsmattor och badat i 28gradiga bassänger, jobb och allmänt chill.
Har målat vardagsrum/sovrum i lägenheten och börjat få fixat med lite hyllor och sådant, härligt!

Fick även tagit en av kvällarna och spenderat den ihop med Snuffen och Milton inne i Ystad. Mysigt :-) Go kusin och go unge!

Nu när jag sitter här kan jag inte komma på vad jag gjorde i fredags...  Var nog inget märkvärdigt direkt? Skulle jobba på lördagen så det blev att ta det lugnt antar jag.
Lördag - igår alltså, blev det jobb och sen efter det blev det lite svalkande i bassäng och grillning.
Åkte in till Ystaden ihop med Jenny och Jessica för att sätta oss på någon trevlig uteservering.
Jättenice! fick verkligen känt av sommaren och allt det positiva som följer med den.

Upp klockan fem i morse för att senare åka iväg och hämta min kära bror på Kastrup! Han ska stanna här i ca 25 dagar och sen tillbaka till Santa Monica igen :-) Skönt att få träffa honom igen fastän jag nästan vant mig vid att vara ensambarn ;P Efter en stor och god frukost i Lund åkte jag hem ihop med mormor och morfar och tog igen några förlorade timmar!

Resten av dagen har bestått av allmänt zombieliknande beteende och umgås med Jessica - fixa käk och såg film osv.
Nu är jag väldigt trött faktiskt så ska väl bli att sova snart men först läsa några kapitel i en bok jag fått låna av Snuff.

Tror inte att det hänt något mer sådär särskilt men kommer jag på det så lovar jag att berätta det!

Godnatt på er gott folk

/ S a r a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0