(-:

Hej!

Har haft en trevlig dag i Helsingör och Helsingborg ihop med m&m och Mikil!
Bara gått och tittat och sen käkat gott. Men det tar på krafterna!
Sov i bil dit och bil hem :-P

Vi hade tur med vädret, det var varmt i luften men ändå mulet, sådär lagom för att vara ute och gå!
Hade hoppats på att man kanske kunde stöta på Björn inne i Hbg men så blev det inte:-( annan gång!

Nu sitter Mikil här och spelar Mirror's Edge och ärligt talat så just nu suger han på det, blir galen på att se samma "scen" om och om igen.

En nyhet är att jag och Ämmi ska iväg på semester ihop! Jag vet inte vart det blir eller så, en total överraskning :-)
Jag har egentligen inga pengar men min kära vän vill inget mer än åka härifrån och hon vill ha mig som sällskap... Därför bjuder hon på resan! Resekassan får jag fixa själv men resten tar hon!
Alla säger att jag har en väldigt bra och generös kompis, jag kan såklart inte göra mer än hålla med!
Ska bli riktigt nice att komma iväg!



Kommer att bli vecka 32 som vi åker för då har hon semester!

Härligt härligt!

Nu får jag hitta på något annat :)

Ha det fint

/ S a r a h

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj bjuder hon på de, wow :D jetesnel hest :-O

2009-07-25 @ 08:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0