Måndag 090112 - ca 364 dagar kvar

Hej!

Var ett tag sen man fick höra av något från mig men det har bara inte varit läge att skriva.
Allt funkar bra i vår lägenhet och efter en vecka ihop har vi inte bråkat än iaf!
Skulle egentligen lägga upp bilder men varje gång här är tillräckligt välstädat har jag glömt att fota och sen har det blivit lite stökigt igen så det lär väl dröja?

Tror inte att jag har så värst mycket att säga, livet flyter på  - arbetslös men glad.
Twilight böckerna är färdiglästa. Fjärde och sista boken var inte riktigt vad jag väntat, så kan säga att jag är smått besviken fastän den var bra.

Min kära lilla storebror åkte till USA, Santa Monica College igår, ska vara borta ett år. Glad för hans skull men herregud vad tomt det känns och där sitter en liten klump i magen som förmodligen inte lär försvinna på ett tag. Åh Mikil :-( Var med på flygplatsen(Kastrup) och där gav han mig en "en kram för ett år" som han sa.


:-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-( <3

Nej, nu blev jag ledsen och vill inte skriva mer, så det så!!!

Ha en fortsatt bra dag

/ Sarah


Kommentarer
Postat av: Danni

Auuw, Sarah.. gud vad fina bilderna är :) Jag kommer snart och hälsar på (när jag hittat på någon karta var det ligger) Men kan ju inte vara så svårt om man bott här i typ 12 år :) Hoppas Micke får det bra :) Puss!

2009-01-12 @ 22:41:29
Postat av: Danni

Auuw, Sarah.. gud vad fina bilderna är :) Jag kommer snart och hälsar på (när jag hittat på någon karta var det ligger) Men kan ju inte vara så svårt om man bott här i typ 12 år :) Hoppas Micke får det bra :) Puss!

2009-01-12 @ 22:41:45
Postat av: Jessica

Tusset! Han kommer hem igen och ni kan faktiskt prata ändå ju! Fast jag förstår att du saknar honom.

See you soon!

<3

2009-01-13 @ 12:16:55
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0